Cum se face citirea contoarelor de branşament în perioada următoare

Compania Apa Braşov face un efort intens în această perioadă pentru a furniza comunităţii apă potabilă, pentru a ţine în funcţiune staţiile de epurare, sistemele de distribuţie a apei şi cele de canalizare.

Dorim să informăm toţi cetăţenii că citirea contoarelor de branşament va fi posibilă doar la punctele de consum care se află pe domeniul public.

În cazul în care apometrele  se găsesc pe proprietatea dumneavoastră, există posibilitatea transmiterii autocitirii prin următoarele canale:

·Telefonic, la numărul 0268/926, în perioada menţionată pe factură

·Prin Aplicaţia Contul Meu, disponibilă pe www.apabrasov.ro

·Prin Aplicaţia ApaBraşov-Mobile, disponibilă pentru descărcare pe Google Play şi AppStore

Dacă nu reuşiţi să transmiteţi autocitirea în această perioadă, vă informăm că facturile vor fi emise pe baza unui consum estimativ raportat la media consumului  ultimelor 3 luni.

Pentru a ţine în funcţiune toate serviciile noastre, vă rugăm să achitaţi facturile la timp, aşa cum aţi făcut-o până acum! Apa potabilă este vitală mereu, dar mai ales în acest context epidemiologic! Prin plata facturii, ne ajutaţi să menţinem serviciile noastre la standardele cu care v-aţi obişnuit!

Citeste și:  MDLPA: Analiza progresului în implementarea Strategiei Naționale de Reducere a Riscului Seismic

Vă mulţumim pentru implicarea dumneavoastră în plata facturilor şi vă asigurăm că suntem prezenți pentru a livra apă potabilă la robinete!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.