Cum va arăta podul hobanat dintre Gară și Tractorul

Studiu de fezabilitate pentru pasajul rutier hobanat, care va face legătura între zona Gării și cartierul Tractorul, va fi gata în curând. Este vorba despre proiectul preliminar pentru această investiție, care arăta atât costurile, cât și intervalul de timp necesar executării lucrării.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Brașov, Sorin Toarcea, pentru definitivarea studiului trebuie să mai fie obținut avizul de la Mediu și a cel al Comisiei de Circuțaie, avizul de principiu de la CFR, fiind deja obținut. Recent, a fost eliberat și un noul certificat de urbanism, ținând cont că „Odată definitivată întreaga documentație, va fi prezentat și studiul de fezabilitate, ce ne va permite să trecem la următoarea etapă, respectiv cea de proiectare și execuție”, a explicat Sorin Toarcea.
Experiții care au efectuat studiul au apreciat că singura soluție pentru realizarea proiectului este amenajarea unui pasaj hobanat, având în vedere că trebuie traversate 15 linii de cale ferată.
Potrivit proiectului preliminar, pasajul va avea o lungmie totală de 761 de metri, din care 533 de metri vor fi deschiderile, adică partea suspendată, diferența reprezentând lungimea rampelor de acces. Pasajul va fi compus din 14 deschideri între piloni la care se adaugă zona hobanată, respectiv peste linii, unde deschiderea va fi de 160 de metri. Înălțimea pilonului principal, care va susține cablurile în zona hobanată va fi de 47,12 metri. Pasajul va ocoli stația electrică de pe fosta platformă Tractorul. Accesul dinspre Bulevardul Gării spre noua stradă Camil Petrescu din Coresi Avantgarden, se va face prin intermediul a două bretele, iar cele trei benzi ale Bulevardul Gării, de pe sensul de mers spre Gară, vor fi trecute în subteran.

Citeste și:  Elevii din Ploiești blocați în gara din Buda în timpul călătoriei către Brașov în „Săptămâna Verde”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.