Epidemia de coronavirus și specula. Reacţia eMAG după ce a scos la vânzare soluţii dezinfectante la prețuri record

Foto: Digi24.

Produsul antibacterian care avea preţul de 39 de lei pe platforma eMag a fost suspendat de la vânzare, a anunţat, vineri seara, compania, care a precizat totodată că a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situaţii de criză, cauzate de epidemia de coronavirus, pentru mai multe produse de protecţie, potrivit agerpres.

„eMAG a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situaţii de criză, pentru produse precum „masca chirurgicală”, „halate medicale”, „bonete/botoşi de unică folosinţă”, „costume de protecţie medicale”, „geluri şi săpunuri antibacteriene/dezinfectante”, „dezinfectanţi pe bază de alcool şi/sau clor”, „alcool sanitar” comercializate pe platformă. În plus, pentru a proteja interesele clienţilor noştri am comunicat partenerilor din marketplace că vom urmări foarte atent preţurile şi condiţiile comerciale aplicate pe platformă şi feedback-ul clienţilor, iar în măsura în care vom identifica situaţii în care încrederea clienţilor este înşelată vom lua toate măsurile care se impun. Produsul care avea preţul de 39 de lei a fost suspendat de la vânzare”, se arată în comunicatul companiei.

Citeste și:  Întâlnire de lucru la Penitenciarul Codlea, organizată în baza Strategiei naţionale de reintegrare socială a persoanelor private de libertate

Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, a declarat pentru AGERPRES că va verifica existenţa unor eventuale promoţii înşelătoare la gelurile dezinfectante, la fel ca şi în cazul măştilor medicale.

„Controlul poate viza respectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor prin încetarea sau interzicerea unei eventuale practici comerciale incorecte (a unei publicităţi înşelătoare). Orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie să fie vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice: fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat, fie prin menţiunile „preţ nou”, „preţ vechi” lângă sumele corespunzătoare, fie prin menţionarea procentului de reducere a preţului nou care apare lângă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preţ redus (soldare, lichidare, promoţională), în situaţia preţului de referinţă”, a explicat Paul Anghel.

Citeste și:  Retreat-ul "Calea Reconectării prin Iubire": O invitație la transformare personală și vindecare spirituală într-o eră de conștientizare

Aceasta după ce gelurile şi spray-urile dezinfectante de mâini, care costau până acum între 5 şi 10 lei în magazine, au ajuns să fie vândute la preţuri de până la 39 de lei pe platforma eMag, pe fondul creşterii cererii pentru astfel de produse.

Mai mult, unele oferte sunt prezentate ca fiind promoţii, de la preţurile iniţiale de 55 de lei sau 35 de lei, spre exemplu.

Astfel, pe site-ul eMag spray-ul antibacterian Touch Kids pentru mâini, la 59 ml, costă 39 de lei. Totodată, spray-ul antibacterian Touch Classic pentru mâini, 59 ml, are un preţ de 29,99 lei, cu 45% redus faţă de preţul iniţial de 55 de lei, iar gelul antibacterian Touch pentru mâini Exotic, 59 ml, are un preţ de 19,99 de lei, cu 44% mai mic faţă de preţul iniţial de 35,70 de lei.

Citeste și:  Artistul fenomen al momentului, Burna Boy, vine în premieră în România la Untold

Pe de altă parte, pe site-ul Cora spray-ul antibacterian Touch Kids pentru mâini, la 59 ml, poate fi cumpărat la 9,32 de lei, în timp ce la magazinul Bebe Tei spray-ul antibacterian Touch Classic pentru mâini, 59 ml, are un preţ de 7,14 lei, iar pe Dermastore costa 10 lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.