Examenele pentru permisele auto, suspendate în județul Brașov

Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor reamintește că, în perioada 11-31.03.2020, activitățile specifice de înmatriculare și preschimbare a permiselor de conducere se soluționează exclusiv în baza unei programări online. Programările vor fi făcute pe site-ul oficial al instituției www.drpciv.ro, secțiunea Programări online.
Începând cu data de 17.03.2020, SE SUSPENDĂ activitatea de examinare pentru obținerea permisului de conducere, proba teoretică și proba practică, la nivel național, pentru o perioadă de 30 de zile, cu posibilitatea de prelungire, în funcție de evoluția situației actuale.
■ Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte va prelua cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple electronice, respectiv a paşapoartelor simple temporare (pentru persoanele care solicită acest tip de document de călătorie) numai pentru persoanele care prezintă documente din care rezultă necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, exclusiv în baza programărilor online. Transmiterea paşaportului simplu electronic, de la sediul Serviciului Public Comunitar de Paşapoarte la adresa de domiciliu/reşedinţă din ţară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea se va face exclusiv în baza unei solicitări adresate prin email/poştă de către titular, respectiv persoana care a formulat cererea/părintele reprezentantul legal în cazul minorilor cu vârsta sub 14 ani.
Primirea cererilor privind exercitarea dreptului la libera circulaţie în străinătate/istoric paşapoarte/scutire de taxe vamale precum şi furnizarea datelor din registrul Naţional de Evidenţă a Paşapoartelor Simple şi eliberarea adeverinţelor/comunicărilor corespunzătoare se va efectua exclusiv prin corespondenţă poştală sau electronică şi numai persoanelor care prezintă documente care justifică urgenţa solicitării.
■ Biroul Apostilă. Persoanele care se prezintă pentru depunerea și eliberarea documentelor vor avea acces într-un loc special amenajat, cât mai izolat și cât mai aproape de intrarea în instituție. Persoana care va desfășura activitatea de primire și eliberare a documentelor va fi echipată corespunzător, cu echipament de protecție. Igienizarea spațiilor destinate activității de relații cu publicul va fi realizată din două în două ore.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.