Primăria Brașov își bate joc de banii publici. Nicio investiție nu mai este analizată din prisma interesului brașovenilor, ci din cea a intereselor grupului care a preluat controlul asupta clădirii de pe strada Eroilor nr 8. Un grup de interese care a acaparat controlul asupra orașului, la toate nivelele prin șantaj. Un șantaj în care sunt folosite microfilmele din celebra ‘Agendă a lui Tudor’ și înregistrări compromițătoare realizate în incinta barului din centrul orașului a unui important lider PNL Brașov. Așa se face că niciunul dintre cei care ar putea și trebui să reacționeze pentru oprirea abuzurilor Prinăriei Brașov nu ia poziție. Așa se explică jaful de la RIAL Brașov, Compania Apa și RATBV, regii care au fost puse la dispoziția grupului de interese al Primăriei.
RATBV-ul este un exemplu al jafului pus la punct de Primăria Brașov. Regia a fost aruncată în brațele unor foști PDL-iști, oameni de încredere ai primarului, plătiți cu sume incredibile. Un membru al Consiliului de Administrație al RATBV primește lunar o indemnizație de 7.000 de lei. Oameni care nu au nicio calificare în domeniu și niciun interes să facă ceva în folosul brașovenilor. Niște ‘cofetari-sudori’ care au ordinul de a jefui regia de transport local.
Așa se face că, în vreme ce Primăria din Cluj anunță că de anul viitor va introduce pe traseu autobuze autonome, fără șofer, Primăria Brașov cumpără cu sutele autobuze Euro 6. 105 a cumpărat în 2018, printr-un ‘para-ndărăt’ pus la punct printr-un aranjament cu Primăria Capitalei și cea din Constanța.
Și tot Primăria, prin RATBV, înființează linii și stații cu dedicație. În vreme ce pe traseele circulate ale orașului, oamenii călătoresc în condiții inumane în autobuzele RATBV, conducerea regiei risipește mașini pentru trasee care nu folosesc nimănui. Spre exemplu 17 barat, o linie absolut inutilă, pe sectorul Dârste-Timiș. Mă rog, inutilă din prisma cererii pe care linia o are pentru localnicii din zonă. Dar o importanță deosebită pentru un spital privat deschis în zonă, căruia Primăria s-a grăbit să-i asigure o stație în imediata vecinătate.
Și ca să nu fie linia 17 barat singura, Primăria a propus alte două linii de acoperire: la Cristian și la Sânpetru. Doar că primarii celor două localități au refuzat înțelegerea, motiv pentru care, pe linie de partid, s-a cerut executarea celor doi edili neascultători.