După două decenii de la începerea lucrărilor pe autostrada Transilvania, aceasta încă nu leagă Clujul de Capitală. Mai mult, șoferii din vestul țării nu pot circula pe șoseaua de mare viteză nici măcar până la Târgul Mureș, pentru că un tronson de 16 kilometri nu este încă finalizat. Ministerul Transporturilor va anunţa, în curând, stadiul lucrărilor pe șantierele autostrăzii şi ce noi porţiuni ar putea fi date în folosință, transmite Televiziunea Română.
Dacă se respectă ultimele termene, România va atinge anul acesta borna simbolică de 1.000 km de autostradă, odată cu finalizarea lotului Nușfalău-Suplacu de Barcău de pe A3.
Pe porțiunea Nădășelu-Mihăiești-Zimbor alunecările de teren din 2021 au dat peste cap planificarea de șantier. Pentru lotul Biharia-Borș, de la Nădășelu și până la graniță, mai sunt aproximativ 100 de kilometri în procedura de licitație. Iar, pentru ultimul lot care mai trebuie construit până în apropiere de graniță, Chiribiș-Biharia, totul e blocat încă cel puțin două luni, din cauza unei contestații, mai notează sursa citată.