MEAT, alături de alți 10 co-expozanți, promovează România la Bursa Internațională de Turism din Milano

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) va promova în perioada 04-06 februarie a.c. destinația turistică România în cadrul Bursei Internaționale de Turism Milano (BIT Milano), cea mai importantă manifestare expozițională de profil din Italia, dedicată publicului și specialiștilor.

Standul României are o suprafață de 80 mp și găzduiește 10 co-expozanți, care vor face cunostă vizitatorilor oferta turistică a țării noastre, cu accent pe autenticitate și diversitate culturală. La ceremonia oficială de deschidere a evenimentului a fost prezentă și Excelența Sa, doamna Carmen Liliana Iacob, Consulul General al României la Milano.

În prima zi a târgului, dedicată publicului larg, vizitatorii vor avea oportunitatea de „a călători” în destinațiile României prin intermediul realității virtuale. Această experiență unică și captivantă este oferită de start-up-ul 24VR3D, fondat de o echipă de români, din pasiune pentru tehnologie și inovare. Totodată, Grupul Vatra va realiza demonstrații de cusut pe ie. De altfel, acest atelier este singurul din Italia în care persoanele interesate pot învață să coasă motive tradiționale și, totodată, pot să descopere farmecul „altiței”, model protejat de UNESCO, dar și istoria fiecărui port românesc, în funcție de regiunea de origine.

Citeste și:  Sistemul de vot din România este cel mai primitiv din toată Europa a declarat, sâmbătă, secretarul general adjunct al NATO, Mircea Geoană

În plus, participanții pot admira expoziția de icoane pictate, aflată în standul țării noastre, și vor putea participa la demonstrație de pictură oferită live de pictorul Bogdan Solomenco. În continuare, a doua și a treia zi a târgului internațional de turism BIT Milano sunt dedicate specialiștilor din domeniu, care vor avea oportunitatea să își prezinte produsele și serviciile către alte companii, în scopul încheierii de parteneriate.

Zona de nord a Italiei și nu numai reprezintă o ţintă în acţiunile de promovare ale României, inclusiv datorită existenţei legăturilor aeriene directe dintre Milano și 7 orașe din țara noastră. Astfel, unul dintre obiectivele participării țării noastre, cu pavilion național, la BIT Milano, este impulsionarea creșterii fuxului de turişti italieni către țara noastră.

Citeste și:  Jandarmii brașoveni, la datorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.