Mişcarea care dă fiori lumii întregi: Implicaţiile intrării Facebook pe piaţa criptomonedelor

În 18 iunie, este de aşteptat ca Facebook să anunţe intrarea pe piaţa criptomonedelor, un proiect desfăşurat sub supravegherea lui David Marcus, fost Preşedintre PayPal şi VP Facebook Messenger, iar ultimele detalii legate de intrarea Facebook pe piaţa criptomonedelor vor fi dezbătute la iCEE.fest: UPGRADE 100, au anunţat, luni, organizatorii, potrivit news.ro.

Conform TechCrunch, Libra ar urma să fie numele monedei despre care deja se ştiu unele detalii.

”Moneda ar urma să fie transferată fără taxe suplimentare prin intermediul produselor Facebook, inclusiv Messeger şi Whatsapp. Facebook lucrează la un sistem de implementare a criptomonedei în interiorul Facebook Ads. Pentru a elimina problemele cauzate de fluctuaţiile de preţuri din timpul unei plăţi sau a unui proces de negociere, Libra ar urma să fie o monedă cu preţ stabil”, se arată în comunicat.

Citeste și:  Peste 1 milion de pensionari au primit indemnizație socială în luna iunie

Pentru a avea o mai bună perspectivă asupra zonei cryptocurrency, Facebook doreşte să creeze o fundaţie independentă care să administreze Libra, mutare ce ar permite reţelei să evite reglementările legate de faptul că deţine prea multă putere asupra unei monede globale.

”Putere ce va fi dată de rolul major pe care Libra îl va juca în industrii diverse & complexe: de la felul în care e organzat sistemul de plăţi, până la facilitarea micro-tranzacţiilor pentru articolele din Facebook Ads şi la schimbul financiar din eCommerce”, se arată în comunicat.

Ultimele detalii legate de intrarea Facebook pe piaţa criptomonedelor vor fi dezbătute la iCEE.fest: UPGRADE 100, alături de Aviv Lichtigstein, CEO & Fondator la 101 Blockchains – o nouă prezentare în acest sens fiind inclusă pe scena principal.

Citeste și:  Peste 1 milion de pensionari au primit indemnizație socială în luna iunie

Cel mai mare festival din regiune dedicat transformărilor provocate de internet şi tehnologie va avea loc la Bucureşti, joi si vineri, în 13 şi 14 iunie, organizatorii anunţând o agendă cu peste 180 de speakeri de la marile companii din digital si tehnologie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.