Compania Națională ,,Poșta Română”, partenerul de business al mediului de afaceri, a lansat o soluție rapidă de gestionare integrată a încasărilor cash prin care facilitează colectarea, depozitarea și transferul numerarului în conturile proprii, pentru companii, persoane fizice autorizate și alte entități.
MyCash, noul serviciu, permite companiilor, respectiv oricărui client persoană juridică, ca în baza unui protocol încheiat cu Poșta Română, să depună numerar la orice subunitate poștală, care apoi este transferat electronic în contul bancar al clientului.
,,Prin MyCash ajutăm companiile să se conformeze prevederilor legale privind operațiunile de plăți și încasări cu numerar, printr-un canal sigur pentru depunerea și transferul fondurilor, reducând sarcina logistică și financiară a celor care manipulează frecvent numerar”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale ,,Poșta Română”.
Clienții au acces la o rețea extinsă de aproximativ 5.000 de subunități poștale, în mediul urban și în cel rural, în orice moment al unei zile lucrătoare și pe tot timpul programului de lucru al subunităților poștale.
De la lansarea serviciului MyCash, în luna noiembrie 2023 și până astăzi, s- au înregistrat depuneri în valoare de aproape 4 milioane de lei. Pe primele 3 locuri s-au situat județele Teleorman, Hunedoara și Argeș.
Schema completă a serviciului MyCash poate fi accesată la linkul:
https://www.posta-romana.ro/a1743/solutii-business/solutii-integrate/in-