#NHBike, sare în apărarea Primăriei Brașov într-un drept la replică

Comunitatea NHBike a reacționat la postarea brasovstiri.ro legată de lucrările de amenajare a unui traseu pentru mountain-bike, în Masivul Postăvarul, și a cerut dreptul la replică, pe care îl prezentăm în continuare:

„In comformitate cu legea in vigoare cerem dreptul la replica si publicarea in continuare articolului Brasovstiri.ro a raspunsului nostru:

La afirmatiile ca:

“Scripcaru îi sfidează pe brașoveni și mărturisește că este încântat de viteza cu care se avansează în lucrări. Interesul primarului este acela de a realiza o porțiune cât mai mare din traseu, până la căderea zăpezii, iar peste iarnă, speră el ca brașovenii să uite întregul scandal. “

Raspundem :

Precizam ca acest proiect este unul initiat de comunitatea de biciclisti din Brasov si primarul a sprijinit acest proiect la insistentele comunitatii.
Acest proiect este demarat inca din 2014.

La afirmatia :

“Insistența realizării acestui traseu este suspectă cu atât mai mult cu cât bikeri titrați i-au explicat edilului că traseele de mountain-bike nu trebuie amenajate. “

Raspundem :

Este de laudat faptul ca Primaria chiar a facut eforturi deosebita sa ajute comunitatea prin aprobarea acestor trasee in asa fel incat lucrarile sa poata fi incepute. Sa “insisti” sa faci un proiect bun este de laudat. “ suspect” este sa te folosesti ca website de proiecte bune in interes politic pt castigul tau de imagine(aka brasovstiri. ro)

La afirmatia :

“Bikerii caută traseele virgine, nemodificate de intervenția omului. “

Raspundem:

Nu stim exact daca aceasta afirmatie este un citat sau nu. Daca ecitat ar trebui explicata si referita. In orice caz, orice biciclist cu o minima experienta stie diferenta intre single trail si Bike Park Trails. Noi facem un Bike Park nu single trails. Ne dorim aceste trasee de peste 10 ani si Romania este singura tara din Europa care nu are un Bike Park. O afirmatie lipsita de orice experienta si rau intentionata din partea brasovstiri. Ro.

In plus proiectul nu prevede taieri de Arbori!
Faptul ca se folosesc masini de tonaj mici este firesc si ele se foloseste in toata lumea.

La afirmatia:

“Dar interesul Primăriei este altul decât să le facă pe plac bikerilor: sunt interese pur financiare, care au ca rezultat sluțirea zonelor care atrag turiștii la Brașov. “

O dezinformare si mai mare este faptul ca primaria are un interes financiar. Acest proiect este o donatie facuta integral de NHBike comunitatii din Brasov. Primaria nu are nici un interes financiar. Si nici altcineva. Este chiar o jignire la adresa NHBike aceasta afirmatie cand noi, cu mari eforturi, am facut aceasta donatie”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.