Reclamațiile urgente la Protecția Consumatorilor se pot face și prin WhatsApp

Sesizările la Protecţia Consumatorului se pot face, începând de ieri, şi prin aplicaţia WhatsApp, dacă este vorba de nereguli cu caracter de urgenţă, anunţă Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Numărul de telefon dedicat este 0790219551, iar mesajele pot fi transmise doar ca text, însoţit eventual de imagini.

”Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”Horia Constantinescu – președinte ANPC.

La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.  Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Citeste și:  Marșul bicicliștilor revine pe străzile Brașovului!

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.

Instituția menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent, care se fac la sediile comisariatelor pentru protecția consumatorilor din teritoriu, fie depuse personal, fie transmise prin poștă sau în format electronic. Formularul de reclamații online se află pe site-ul instituției, aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.