Școala din Sâmpetru, inclusă în Laboratoarele Digitaliada

Un număr de 5.500 de elevi din mediul rural, din 30 de judeţe, intră în anul şcolar 2019-2020 în Laboratoarele Digitaliada, complet echipate cu 1.500 tablete, 52 de laptopuri, 50 de videoproiectoare şi ecrane de proiecţie, precum şi cu materiale digitale educaţionale pentru Matematică şi Informatică, selectate şi pregătite de experţi educaţionali.

Fundaţia Orange lansează ediţia 4.0 a programului Digitaliada şi adaugă încă 10 şcoli din mediul rural, selectate prin concurs deschis: Şieu (Bistriţa-Năsăud), Sânpetru (Braşov), 23 august (Constanţa), Roata de Jos (Giurgiu), Bretea Română (Hunedoara), Recea (Maramureş), Acăţari (Mureş), Deveselu (Olt), Putna (Suceava), Roeşti (Vâlcea).

Noile şcoli intrate în programul Digitaliada al Fundaţiei Orange se alătură celor 40 din ediţiile precedente.

Citeste și:  Brașov: Începe prima campanie de dezinsecție din acest an

„Vara aceasta, 164 de directori şi profesori de Matematică şi Informatică au participat la sesiunile de formare, pentru a învăţa să utilizeze noile metode digitale la clasă. Profesorii primesc acces la aplicaţiile educaţionale pre-instalate pe tablete şi beneficiază de proiecte didactice pentru Matematică şi TIC şi de ghiduri de predare digitală, astfel încât să le fie uşor să predea folosind tehnologia digitală. Laboratoarele Digitaliada pot fi folosite însă de către orice profesor al şcolii, nu doar de către profesorii de matematică şi TIC cărora li se adresează programul”, se precizează în comunicat.

Digitaliada este un program de educaţie digitală care se desfăşoară cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale şi care îşi propune încurajarea folosirii tehnologiei la clasă pentru îmbunătăţirea performanţei şcolare în învăţământul preuniversitar. Pentru a-i pregăti pe elevi pentru oportunităţile viitorului, Fundaţia Orange a investit 2 milioane euro în cele patru ediţii Digitaliada.

Citeste și:  Bursa Locurilor de Muncă Brașov revine pe 17 mai, la Casa Armatei

Digitaliada este implementată în anul şcolar 2019-2020 cu sprijinul Asociaţiei Digital Bridge, Cult Market Research şi al expertului educaţional Adina Roşca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.