Serviciul Public Piețe a început pregătirile pentru organizarea Târgului de Crăciun

De astăzi și până în 21 octombrie meșteșugarii, producătorii și comercianții pot depune ofertele pentru una dintre cele 45 de căsuțe care vor fi amplasate în Piața Sfatului.

Municipalitatea, prin Serviciul Public de Administrare Piețe, a lansat astăzi procedura de selecție pentru cei 45 de meșteșugari, producători și comercianți care vor participa la Târgul de Crăciun din Piața Sfatului.

Anul acesta, târgul din centrul orașului va avea o față complet nouă, toate cele 45 de căsuțe fiind construite după un concept unic la noi în țară, încercând să aducă atmosfera de poveste în Piața Sfatului.

,,Târgul de Crăciun al Brașovului se va deschide în acest an în 29 noiembrie și va dura până în 7 ianuarie. Întrucât perioada de înscriere este deschisă deja și va dura până în 21 octombrie, invităm toți potențialii participanți să consulte regulamentul și să se înscrie în vederea participării. Oferim în acest an o logistică cu totul nouă, aflată la prima utilizare, niște căsuțe de târg de o calitate ridicată, executate după un concept unic în țară. Târgul va dispune de 45 de locuri de vânzare, iar în cadrul lui există tronsoane dedicate meșteșugarilor, producătorilor, comercianților, va exista o zonă food, va exista o zonă de băuturi, astfel încât diversitatea să fie una din caracteristicile de bază ale târgului, pe lângă calitatea produselor”, a precizat Adrian Ladariu, directorul Serviciului Public de Administrare Piețe.

Citeste și:  Alegeri pentru reprezentanții societății civile în Consiliul Economic și Social 2024

Pentru a le putea oferi brașovenilor și turiștilor cele mai bune experiențe culinare și produse de calitate, organizatorul a stabilit o serie de criterii care să încurajeze participarea meșteșugarilor și producătorilor, în special a celor din municipiul și județul Brașov. Astfel, vor primi punctaj suplimentar meșteșugarii și artizanii a căror produse sunt realizate prin utilizarea tehnicilor manuale, producătorii de produse alimentare și agro-alimentare care acceptă vizite în unitatea de producție, iar produsele sunt realizate și procesate integral în acea unitate, cei care dețin capacități de producție proprie pentru băuturi, cu un plus pentru cei care își cultivă fructele pentru producerea acelor băuturi. În cazul comercianților, unicitatea produselor în cadrul acestui târg va fi un atu în plus.

Citeste și:  Condamnat în Germania, depistat la controlul de frontieră având substanțe interzise asupra lui

Cele 45 de căsuțe au fost distribuite astfel:

  1. Meșteșugari/artizani/manufacturieri din județul Brașov:
  • din județul Brașov (tronson exclusiv) – 9 căsuțe;
  • din alte județe – 8 căsuțe.
  1. Producători:
  • din județul Brașov – 6 căsuțe;
  • din alte județe – 3 căsuțe.
  1. Zona „Food” – 10 locuri:
  • participanți cu capacitate de producție/procesare proprie – 6 căsuțe;
  • participanți (cu statut de comerciant) cu produse pregătite la fața locului (exclus foc deschis) din categoria patiserie/brutărie/cofetărie, spre ex gogoși, plăcinte, clătite, kurtos etc – 4 căsuțe.
  1. Zona „Drinks” (băuturi alcoolice și non-alcoolice) – 6 căsuțe.
  2. Comercianți (cu produse specifice Sărbătorilor) – 3 căsuțe.

Perioada de desfășurare a târgului este 29 noiembrie 2024 – 7 ianuarie 2025 și va avea următorul program:

Citeste și:  Peste 176.400 de persoane şi aproximativ 56.400 de mijloace de transport au tranzitat fro­ntiera în ultimele 24 de ore

a) luni-vineri între orele : 1400 – 2200 (obligatoriu);

b) sâmbată-duminică/zilele de sarbătoare națională 1000 – 2200:

Între orele 900 – 1400 și 2200 – 2400 prezența la locurile de vânzare este facultativă.

În data de 31.12.2024 programul de funcționare în zonele Food&Drinks este 1400 – 0100 .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.