Trei tineri au transformat plantaţia de goji românesc din Codlea în materie primă pentru un brand de cosmetice

Trei tineri, Cristina Anghel, Eduard şi Iulia Catarg, au transformat plantaţia de goji românesc din Codlea în materie primă pentru un brand de cosmetice cu care vor să ajungă pe piaţa internaţională. Deşi nu au experienţă în domeniu, toţi sunt pasionaţi de îngrijirea pielii şi au pus la bătaie împreună o investiţie de circa 50.000 de euro pentru a porni Goji Republic.

„Totul a început în 2018, când colegii mei au renunţat la carierele lor în domeniul juridic şi au înfiinţat o plantaţie de goji românesc. Ne-am gândit să dezvoltăm un produs prin care să putem împărtăşi beneficiile fructului, mai ales că eu am locuit şi în China o perioadă şi acolo am descoperit beneficiile lui. Plantaţia noastră se află în Codlea, unde producem goji doar pentru brandul nostru. Cultivăm pe o suprafaţă de două hectare şi obţinem câteva sute de kilograme de goji proaspăt, aclimatizat“, a povestit Cristina Anghel la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.

Citeste și:  Unul dintre cele mai de succes albume ale trupei Korn revine la vârful clasamentelor

Mai multe despre cei trei tineri brașoveni, pe zf.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.