Dezvăluiri devastatoare: De ce a tăiat Scripcaru transportul în comun pentru Săcele

Fostul șef al BCCOA Brașov, cunoscut și ca Berbeceanu de Brașov continuă seria dezvăluirilor pe pagina s-a de Facebook. De data aceasta Gabriel Florescu vorbește despre motivul pentru care la Săcele nu există transport în comun asigurat de RATBV. În articolul publicat, fostul șef al BCCOA Brașov povestește cum Scripcaru a eliberat o autorizație de construire pentru un investitor moldovean pe un teren aflat parțial în Brașov, parțial în Săcele. O autorizație care nu putea fi eliberată având în vedere situația. Dar pentru ca să-și acopere „scăparea” Scripcaru pune mâna pe telefon și-i cere primarului din Săcele să cedeze Brașovului bucata de teren cuprinsă în autorizația ilegal emisă. Edilul din Săcele l-a refuzat, firește, motiv pentru care Scripcaru i-a tăiat transportul public asigurat de RATBV. Cât despre investitorul cu pricina, a rămas și cu banii dați și fără cartierul pe care vroia să-l construiască.

„De la lume adunate…in cele ce urmeaza am sa vorbesc de un dezvoltator imobiliar caruia am sa-i spun Vasile. Acest dezvoltator imobiliar, sosit din Republica Moldova, a aflat ca in Brasov se castiga bine din constructii, asa ca si-a propus sa construiasca in cartierul Noua mai multe edificii. In acest sens, a obtinut autorizatia de constructie relativ repede (sa nu credeti ca toti o pot obtine asa) si a vrut sa se apuce de treaba. Insa a dat peste un mic obstacol, nu tot terenul aferent constructiei apartinea Primariei Brasov, ci o parte din el tinea de Primaria Sacele. Si uite asa, Vasile al nostru, se plange dlui Scripcaru care la randul sau il suna pe primarul de Sacele si ii cere nici mai mult, nici mai putin, ca acel teren sa fie trecut de la U.A.T. Sacele la U.A.T. Brasov. Evident ca primarul de la Sacele a refuzat acest lucru si drept consecinta i s-a spus ca autobuzele RAT nu vor mai deservi si Sacele, lucru care s-a si intamplat. Dealtfel, cererea dlui Scripcaru i s-a parut cat se poate de legitima si dezinteresata, atata timp cat pe vrea primarului Nistor, acesta a trecut din U.A.T. Sacele, in U.A.T. Brasov, foarte multe terenuri, bineanteles in mod legal (si asa orasul Sacele este considerat unul dintre cele mai mari orase ca intindere din tara – mai mare si ca Bucurestiul). Daca nu ma insel, cred ca este singurul oras, adiacent Brasovului care nu beneficiaza de autobuzele RAT Brasov.
Ieri paradoxal si inopinat, un prieten de al meu a avut un control la firmele sale de la politia locala, fiind controlat de autorizatii. Acest lucru nu s-a intamplat niciodata de cand functioneaza firmele omului de afaceri, greseala lui fiind cred eu, ori ca este prieten cu mine, ori ca sprijina campania dlui. Ialomiteanu, in ambele situatii, este clar ca deranjeaza edilul (si pana la urma de ce are in subordine o armata de politisti locali?!). Problema ar fi simpla pana aici, dar in slujba edilului se afla si alte formatiuni de forta din deconcentrate si astfel, o sursa anonima mi-a spus ca, fiind cazut in dizgratia presedintelui Johanis la ultima sa vizita in Brasov, edilul a gasit o diversiune foarte frumoasa. In complicitate cu un functionar de la ANAF- Regionala Brasov, au pregatit niste documente si au facut un material catre Rise Project, prin care au denigrat pe dl Dan Barna si dl Macedonschi Cristian astfel incat domnul din finante sa fie mentinut in functie si chiar promovat, dl Scripcaru sa-si aduca aportul la bunul mers al alegerilor de la presedentiale si sa-si intareasca pozitia si uite asa toata lumea multumita. Eu nu pot sa cred ca acest lucru ar fi adevarat, ar putea sa fie in stare sa faca asa ceva edilul nostru ?! Chiar nu-mi vine sa cred. Dar pot spune ca functionarul din finante de care vorbeam are foarte multe afaceri, prin persoane interpuse, cu Primaria si pe sume cu sase zerouri” a scris pe pagina de Facebook Gabriel Florescu, fostrul șef al BCCOA Brașov.

Citeste și:  Rezultate parțiale / Georgescu, pe primul loc în preferințele electoratului. Elena Lasconi a urcat pe locul doi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.