6 specialiști concurează pentru funcția de director tehnic al municipiului Brașov

Luni, 15 decembrie, a fost termenul limită pentru depunerea dosarelor pentru candidații care își doresc să ocupe funcția de director tehnic al municipiului. La concurs s-au înscris 6 candidați, trei din mediul privat, doi din administrația publică și unul din mediul academic.

Postul este unul dintre cele mai importante în administrarea Brașovului, având în vedere că directorul executiv al direcției tehnice gestionează activitatea de întreținere și reparații drumuri publice, întreținere zone verzi, curățenie și deszăpezire, iluminatul public și, nu în ultimul rând, investițiile realizate din bugetul local. În același timp, directorul tehnic are și o mare responsabilitate în gestionarea fondurilor publice, iar anul acesta, de exemplu, bugetul de gospodărire a orașului depășește 150 de milioane de lei, la care se adaugă capitolul de investiții.

Citeste și:  S-a terminat Yellowstone: ce urmează?

„Ieri a fost termenul limită pentru primul post important din Primăria Brașov, cel de director al Direcției Tehnice. Este un concurs așa cum vi l-am promis, transparent, cu comisie de concurs, cu toate etapele, în care căutăm un om competent, capabil, bun proiectant, care să mai fi lucrat în domeniu și care să aibă deci experiență și expertiză, pentru că de această direcție depind majoritatea lucrărilor curente din oraș și ea are un impact esențial asupra modului în care arată orașul și în care funcționează toată infrastructura lui“, a declarat primarul Allen Coliban.

Principalele condiții care trebuiau îndeplinite de candidați au fost: studiile universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe inginereşti – inginerie civilă, master în domeniul administraţiei publice, management sau inginerie civilă și vechime muncă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.

Citeste și:  Ce aduce noroc la bani în noul an: 5 lucruri pe care să le faci de Revelion

Direcția Tehnică

Misiune
Asigurarea îmbunătățirii circulației pe drumurile publice, amenajarea zonelor de agrement, asigurarea activității de salubrizare și deszăpezire a domeniului public, realizarea investițiilor necesare dezvoltării municipiului și monitorizarea activității de transport de persoane și de mărfuri.

Structură

Serviciul Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației

Serviciul Amenajare Zone de Agrement

Serviciul Urmărire Contracte Salubrizare și Deszăpezire

Serviciul Investiții

Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial

Compartiment Transport și Monitorizare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.