Peste 20.000 de clienţi au participat la campania de reutilizare a brazilor de Crăciun derulată de retailerul Leroy Merlin, în schimbul fiecărui brad fiind oferit un voucher în valoare de 25 de lei.
„În luna ianuarie, Leroy Merlin România continuă campania de colectare şi reutilizare a brazilor de Crăciun. Astfel, pentru cel de-al şaselea an la rând, clienţii au fost încurajaţi să returneze bradul uscat în magazinele Leroy Merlin din întreaga ţară, fiind răsplătiţi cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 lei. Campania se va termina la finalul acestei luni. Un număr de peste 20.000 de clienţi au decis să se alăture campaniei în primele două săptămânii ale acestui an, aducând în sediile Leroy Merlin din întreaga ţară peste 22.000 de brazi uscaţi. Toţi brazii colectaţi urmează să fie mărunţiţi şi transformaţi în peleţi (combustibil ecologic) şi compost (îngrăşământ pentru grădini sau terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii convenţionali”, se menţionează în comunicat.
Până la finalul lunii ianuarie se preconizează că numărul de brazi colectaţi va depăşi 40.000.
Leroy Merlin, parte a grupului Adeo, este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Compania deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud.
În România funcţionează 18 magazine Leroy Merlin, cu peste 2000 de angajaţi în 13 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Oradea.