InfoCons lansează Centrul pentru Protecția Consumatorilor de Esports și gaming

InfoCons lansează Centrul pentru Protecția Consumatorilor de Esports și gaming. În contextul unei dezvoltări continue atât la nivel național, cât și la nivel internațional a conceptului de Esports și gaming, consumatorii trebuie să fie apărați, informați și educați cu privire la noile provocări. În acest sens, consumatorii trebuie să-și cunoască atât drepturile, cât și obligațiile, iar acest lucru  este posibil doar cu o9atitudine!

Pentru a veni în sprijinul consumatorilor de Egames, InfoCons demarează încheierea parteneriatelor atât la nivel național, cât și internațional, pentru a stabili normele de Protecția Consumatorilor în domeniul Esports si gaming.

Pentru a fi protejați, consumatorii de egames trebuie să-și cunoască drepturile și obligațiile și, mai ales, să fie informați corect, transparent și într-un limbaj ușor de înțeles atunci când accesează un joc online.

Citeste și:  Decizii importante ale Comitetului de Monitorizare al Programului Interreg VI-A România-Bulgaria

În cadrul Centrului pentru Protecția Consumatorilor de Egames, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615, la care pot apela pentru consiliere și consultanță în domeniul jocurilor online (Egames), dar și informații cu privire la modalitatea de depunere a unei sesizări. De asemenea, consumatorii de egames pot depune sesizarea în format scris prin accesarea adresei de e-mail: sesizariesports@infocons.ro sau prin poștă la O.P. 53, C.P.83, sector 4, București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.