65 de miliarde de dolari au cheltuit utilizatorii globali în App Store și Google Play în primele șase luni din 2022, în creștere cu 1% față de aceeași perioadă a anului precedent, când au fost cheltuiți 64,4 miliarde de dolari, potrivit datelor furnizate de economica.net.
Potrivit sursei citate, App Store al Apple a generat aproximativ 43,7 miliarde de dolari din achiziții în aplicații, abonamente și jocuri premium în primul semestru al acestui an, în creștere cu 5,6% față de 41,4 miliarde de dolari, în primele șase luni ale anului trecut. În schimb, magazinul Google a înregistrat o scădere a cheltuielilor cu 7,4% în ritm anual, generând 21,3 miliarde de dolari față de 23 de miliarde de dolari în primul semestru din 2021.
Aceasta este o inversare a poziților din prima jumătate a anului 2021, când Google Play a înregistrat o creștere mai mare de la an la an. Cheltuielile globale ale consumatorilor din acest magazin au urcat cu 30% în 1H21, comparativ cu aceeași perioadă din 2020, în timp ce App Store a înregistrat o creștere de 22,1%.
Informații despre statisticile economice a celor mai populare aplicații, aici.