De luna viitoare, preluarea fizică a documentelor la Direcția Fiscală se va face numai cu programare on-line

Persoanele care au nevoie de ajutor pentru a se programa vor avea la dispoziție un număr de telefon de suport. Pentru situații speciale, vor exista două ghișee cu bon de ordine.

Direcția Fiscală Brașov anunță că, începând cu 4 septembrie 2024, preluarea fizică a documentelor de la contribuabili se va realiza numai pe baza unei programări on line, accesând site-ul Direcției Fiscale Brașov www.dfbv.ro.

Măsura este luată pentru scurtarea timpului de așteptare la ghișeu, evitarea aglomerației și pentru o mai bună organizare a programului cu publicul.

„Ne dorim să reducem cât mai mult timpii de așteptare și să evităm aglomerația la ghișee. Măsura este un nou pas în acest sens, mai ales că Direcția Fiscală a pus de mai mult timp la dispoziția publicului posibilitatea de a trimite și primi documente on-line, prin intermediul e-mailului sau contului de utilizator din portalul brasovcity.ro, precum și posibilitatea de a se programa online. Din 4 septembrie, preluarea fizică a documentelor se va face numai cu programare, accesând site-ul www.dfbv.ro. Pentru persoanele fizice care se descurcă mai greu în mediul digital, punem la dispoziție un număr de telefon – 0268.474.440, interior 129, de asistență pentru programare on-line. Totodată, pentru situații speciale – inclusiv pentru viza necesară contractelor de vânzare-cumpărare a autovehiculelor, dacă nu există programare prealabilă – vor exista două ghișee fără programare, în baza unui bon de ordine eliberat pe loc, în limita locurilor disponibile“, a explicat Sorin Puia, șef serviciu juridic Direcția Fiscală Brașov.

Citeste și:  Premii în valoare de 2.000 și 5.000 de lei pentru fiecare absolvent care a obținut media 10 la examenele naționale din 2024

Programarea este netransmisibilă, individuală, corespunzătoare unui singur C.N.P.

O programare şi timpul aferent unei programări sunt alocate unei singure persoane şi unei singure lucrări (dobândire auto/ radiere auto/ dobândire clădire+teren/ radiere clădire+teren etc.). În cadrul calendarului este permisă efectuarea unei singure rezervări, pentru un C.N.P., la o anumită dată/oră.

Începând din 4 septembrie, persoanele fizice cu programare online vor avea la dispoziție trei ghișee pentru depunerea de documente, iar persoanele juridice (tot cu programare), două ghișee. Fluxul estimat este de aproximativ 120 de contribuabili persoane fizice și 80 de contribuabili persoane juridice pe zi. Durata medie estimată alocată unei persoane este de 12 minute. Lor li se adaugă cele 2 ghișee pentru persoane fizice fără programare, în baza unui bon de ordine eliberat pe loc, în limita locurilor disponibile.

Citeste și:  Brașovul, în etapa finală de selecție pentru Misiunea UE 100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic

Cu excepția contului de pe portalul www.brasovcity.ro, în care a fost deja realizată identificarea contribuabilului (și unde contribuabilul poate depune în continuare acte necesare și primi documentele solicitate de la Direcția Fiscală în format digital), prezența fizică a acestuia la Direcția Fiscală este necesară cel puțin o dată (fie la depunerea cererii, fie la preluarea documentului), conform prevederilor legale, pentru eliminarea riscurilor de fraudă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.