3 pași simpli pentru brașovenii care nu au fost acasă la montajul noului contor inteligent pentru apă

În perioada martie – septembrie 2024 a avut loc o amplă campanie de înlocuire a contoarelor vechi, de branșament, cu unele inteligente, în toate localitățile din aria de operare a Companiei Apa Brașov.

Până la această dată, firma angajată, împreună cu echipele companiei au reușit montarea a 29.500 de contoare inteligente, din cele 32.000 achiziționate.

       Localitățile incluse în această campanie au fost:

  • Municipiul Brașov, cu cartierele Schei, Șprenghi, Blumăna, Triaj, Răcădău, Tractorul, zona Centrului vechi, Gării și Temeliei, Noua, Bartolomeu, Stupini, Astra, Centrul Civic, Dacia, Florilor și Poiana Brașov
  • Codlea, Ghimbav, Hălchiu, Satu Nou, Sânpetru, Podu Olt, Teliu, Prejmer, Hărman, Bod, Hăghig, Iarăș, Apața, Săcele, Rupea, Hoghiz, Homorod, Mateiaș, Racoș, Ungra
Citeste și:  România va dona Republicii Moldova 100.000 de volume de carte

În lunile următoare ale acestui an, este planificată montarea restului de contoare. Astfel, echipele se vor deplasa la adresele unde nu au avut acces pe parcursul anului.

Clienții vor fi informați prin SMS, în legătură cu ziua și ora la care sunt programați pentru montarea contorului.

Toți clienții care nu au fost găsiți acasă sau nu au permis accesul și pentru care nu există număr de telefon în baza de date, sunt rugați să parcurgă 3 pași simpli:

  1. Să sune la Call Center, la numărul de telefon 0268/926
  2. Să ofere sau să actualizeze adresa de e-mail și numărul de telefon
  3. Să aștepte un SMS de la Compania Apa cu programarea montajului
Citeste și:  „Toamnă de poveste” la Sala Patria, cu ocazia Zilei Internaționale a Persoanelor Vârstnice

Toți clienții din aria de operare a Companiei APA Brașov vor beneficia de acest tip de contoare, iar costurile sunt suportate în întregime de companie. Aceste aparate au următoarele avantaje:

  • au modul radio integrat și pot fi citite de la distanță, fără a fi deranjat clientul
  • detectează pierderile de apă, iar clientul poate fi avertizat dacă are o defecțiune la rețeaua interioară
  • afișează, pe lângă indexul total, debitul instantaneu
  • colectează date referitoare la consum (indecșii orari, debitele minime sau maxime orare, alarme, etc.)
  • au o durată medie de viață de 14 ani

Contorizarea inteligentă a tuturor punctelor de măsură din aria de operare este una dintre acțiunile întreprinse pentru conformarea la Directiva Europeană a Apei Potabile și la cerințele Autorității Naționale de Reglementare a Serviciilor Publice (A.N.R.S.C.), pentru controlul și reducerea pierderilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.