Black Friday 2024 „made in Romania” sau campania preţurilor mici care nu e doar într-o vineri

România poate prelua, fără doar şi poate, sintagma de „ţară a tuturor posibilităţilor”, atunci când vorbim despre „Black Friday”. Adopţia originalului de peste Ocean s-a făcut treptat, în etape care au adunat în fiecare an, din ce în ce mai mulţi retaileri pe piaţa de consum, cu idei care mai de care mai năstruşnice în materie de campanii promoţionale, informează Agerpres.

Am ajuns, astfel, în 2024 să avem sute de „Vineri negre” întinse pe întreaga durată a unui an calendaristic, iar sărbătoarea celor mai mici preţuri din cele 365 de zile şi-a pierdut, în cele din urmă, din farmec.

„Black Friday” de România nu se întâmplă în niciun caz doar într-o vineri, cum sună şi titlul campaniei. Pentru comercianţii de pe plaiurile mioritice, „vineri” înseamnă „de vineri până duminică” sau, mai unic, „din octombrie până în noiembrie…

Citeste și:  Un nou job și o mărire salarială sunt principalele obiective ale angajaților români pentru 2025

Agenția de presă Agerpres a centralizat câteva dintre cele mai interesante oferte „aruncate” în febra „Black Friday” (colecţia toamnă – iarnă), ce pare să existe dintotdeauna în România. Citește continuarea aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.