Brașov, destinație de top pentru investitori în industria ospitalității

Brașovul se remarcă ca lider în atragerea investitorilor din domeniul ospitalității, ocupând primul loc în topul preferințelor. Recent, au fost anunțate două noi branduri de renume mondial, Swissôtel și Kempinski, ambele urmând să fie deschise în Poiana Brașov. De asemenea, Hotelul Aro Palace își dorește să se alăture renumitului lanț Hyatt, consolidând poziția Brașovului ca destinație de lux.

Pe lângă proiectele majore, Hotelul Capitol va fi afiliat rețelei Mercure, completând o serie de alte investiții hoteliere anunțate recent, atât în Brașov, cât și în Poiana Brașov.

Acest interes crescut din partea investitorilor demonstrează potențialul semnificativ al Brașovului ca destinație turistică de top. Diversitatea atracțiilor turistice, frumusețea naturală a zonei și infrastructura în continuă dezvoltare fac din Brașov o locație ideală pentru investiții în industria ospitalității.

Citeste și:  Românii comandă de șapte ori mai mulți mici de 1 mai față de o zi obișnuită

Creșterea numărului de branduri hoteliere de renume va contribui la diversificarea ofertei turistice din Brașov și la atragerea unui segment de turiști cu venituri mai mari. De asemenea, va crea noi locuri de muncă și va stimula economia locală.

Acest trend pozitiv confirmă încrederea investitorilor în potențialul turistic al Brașovului și poziționează orașul ca o destinație de top pe harta ospitalității din România.

Recent, Qosmo Hotel și Kronwell Hotel au fost desemnate cele mai bune hoteluri de business din Transilvania, în timp ce Complexul Ana Hotels din Poiana Brașov s-a clasat pe locul 4 în acest top, realizat de compania de consultanță în domeniul HoReCa Trends HRB.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.