Brașovul își promovează frumusețea la ITB Berlin, alături de alți 37 de co-expozanți din România

România este prezentă la Bursa Internațională de Turism – ITB Berlin, cel mai mare târg de turism din lume, cu un stand dedicat în Hala 8.2 | 204. Alături de o serie de co-expozanți din țară, echipa Brașovului participă activ la promovarea destinației turistice a orașului și a regiunii, sub umbrela standului național organizat de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.

Reprezentanții Brașovului – Cristian Macedonschi, alături de Ionel Fliundra, primarul orașului Ghimbav, Alberth Joachim de la Urlaub-in-Rumänien și colegi din rețeaua de ospitalitate vorbitoare de limba germană din Romania, Netzwerk der Deutschsprachigen Gastwirtschaft aus Rumänien, vor fi prezenți la târgul de turism până pe 7 martie.

Cu ajutorul portalului turistic www.urlaubinrumaenien.de a fost realizat un catalog turistic al României dedicat turiștilor vorbitori de limba germană în care sunt prezentate drept destinații turistice de excelență județe precum Sibiu, Timișoara, dar și Brașov (Poiana Brașov, Bran, Ghimbav sau Feldioara), dar și alte destinații importante turistice din țară, informează Cristian Macedonschi.

Totoodată, pe lângă aeroporturile consacrate din România, în acest catalog a fost promovat și Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav, iar o pagină a fost dedicată companiei FLY LILI care va zbura din luna iunie de la Brașov la München (de 6 ori pe săptămână), Nürnberg (de 3 ori pe săptămână) și la Stuttgart (de 3 ori pe săptămână).

„Catalogul a fost lansat la standul României la ITB Berlin, cel mai mare târg de turism din lume, pe 5 martie, iar la Viena va fi lansat pe 14 martie, la Ambasada României unde vor veni agențiile care vând pachete turistice spre România și împreună vom sărbători pornirea Air-Schengen de pe 31 martie”, spune Macedonschi.

Citeste și:  Polițiștii de la transporturi verifică sute de trenuri și gări la nivel național: Amenzi de peste 70.000 de lei impuse

„Am lansat alături de Alberth Joachim primul catalog Urlaub-in-Rumänien pe standul oficial al României și mă bucur că au fost prezenți Ionel Fliundra, Primarul Orasului Ghimbav, Eike Knall de la RadioFrankfurt, Attila Joos și Ioana Dobrescu de la Hotel Aro-Palace, Anca Cristea de la Radisson Blu Aurum Brașov, Alexandru Priscu de la Castelul Bran, Dan Maria de la Hotel Alpin Poiana Brasov, Silviu Gherga si Alex Serea de la Royal Compass, Roxana Niculescu de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Cristian Pandel si Cornelius Dragomir de la Cristian Tour, Alex Ujupan de la Carpathian Travel Center, Jürgen Faff și Miki Lech de la FLY LILI, Simina Manea de la Agentia Judeteana de Turism Sibiu, Simion Giurca de la Corps Touristique Austria, Florian van der Bellen de la PKF și mulți alți parteneri și oameni faini de turism din toată țara”, spune Macedonschi.

Catalogul turistic #UrlaubInRumänien prezintă destinațiile turistice de excelență din România, hoteluri, pensiuni și restaurante de exepție din destinațiile turistice, agenții de turism, aeroporturi și companii aeriene și a fost realizat cu susținerea Rețelei Ospitalitații vorbitoare de limba Germană din România – Netzwerk der Deutschsprachigen Gastwirtschaft aus Rumänien.

Versiunea online a catalogului o puteți vedea aici (Germană / Deutsch), iar versiunea în Engleză/ Englisch, aici.

„Am purtat discuții extrem de bune cu agentii germane de turism cu Cristian Sallai, reprezentantul Biroului German de Turism – Deutsche Zentrale für Tourismus e.V. – DZT, cu reprezentanti ai birourilor de turism din Nürnberg și Köln, si cu reprezentanții aeropoartelor Köln Bonn Airport și Airport Nürnberg. Am discutat si de excelenta oportunitate de a promova Romania turistica prin intermediul FRF – Federația Română de Fotbal in perioada UEFA EURO 2024 în Germania, în special în orasele gazda Köln, Frankfurt si München unde joacă nationala Romaniei. La final doresc sa felicit echipa Ministetului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului atât pentru standul din acest an la #ITB cât și pentru frumosul parteneriat cu www.urlaubinrumaenien.de.”, a mai adaugat Cristian Macedonschi.

Citeste și:  Polițiștii de la transporturi verifică sute de trenuri și gări la nivel național: Amenzi de peste 70.000 de lei impuse

Participarea la ITB Berlin 2024 este o importantă oportunitate pentru România și Brașov de a se promova pe scena turistică internațională și de a atrage noi vizitatori.

„Sunt convins ca participarea României în acest an la ITB va aduce un număr sporit de turiști străini în România mai ales că din 31.03 intrăm cu aeroporturile naționale în spațiul Schengen, iar acesti turiști vor contribui la o dezvoltare turismului în toate destinațiile importante”, spune Macedonschi.

Pavilionul național găzduiește, timp de trei zile, 38 de co-expozanți din rândul tour-operatorilor, agențiilor și asociațiilor de turism, dar și reprezentanți ai autorităților publice locale și regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeții și călătorii în orașe, până la sejururi relaxante pe litoral și explorări în Delta Dunării.

Pavilionul național al României, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), are o suprafață totală de 210 metri pătrați. Toți co-expozanții țării noastre beneficiază și de un spațiu propriu pe platforma digitală a evenimentului, de un profil online individual și o agendă de întâlniri dedicată. De altfel, aici, la stand, vizitatorii sunt invitați să inițieze discuții B2B și, în funcție de punctele de interes comune, sunt încurajați să încheie colaborări durabile, bazate pe încredere reciprocă, și proiecte de succces.

Citeste și:  Polițiștii de la transporturi verifică sute de trenuri și gări la nivel național: Amenzi de peste 70.000 de lei impuse

Vizitatorii vor putea face cunoștință, în spațiul dedicat României, cu cele mai frumoase și atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producție video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internațional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obținând o rată de recunoaștere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri – primăvara, vara, toamna și iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinație permanentă, pentru fiecare zi din an. Mai mult, vor fi prezentate în imagini și patru forme de turism specifice țării noastre, care pot fi de interes pentru turiștii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie și cultură, ecoturism și autenticitate. Experiența va fi completată și de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru „să călătorească” pe loc, în România.

Așa cum a devenit deja tradiție, țara noastră va participa și la conferința internațională Donausalon (Salonul Dunării), aflată la cea de-a 9-a ediție. Evenimentul este organizat în ultima zi a ITB Berlin, respectiv pe 7 martie a.c., de către Reprezentanța Permanentă a Landului Baden-Württemberg. În calitate de partener de cooperare, România – țară riverană Dunării, va amenaja un stand, unde delegația MEAT, condusă de secretarul de stat Lucian-Ioan Rus, va prezenta publicului interesat cele mai frumoase povești și curiozități despre destinațiile turistice autohtone. Tot aici, vizitatorilor li se vor oferi spre degustare produse gastronomice și băuturi specifice românești. Inițiativa vine, astfel, în completarea acțiunilor de promovare ale ministerului, care vizează piața germană.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.