Carrefour în parteneriat cu Tazz pentru livrări rapide în Brașov: peste 20.000 de produse listate în aplicație

Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă, ce vizează rețeaua de hipermarketuri din 24 de orașe din țară. Lansat sub formă de pilot în luna ianuarie, noul serviciu le oferă utilizatorilor Tazz acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicație, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket din portofoliul retailerului, printre care se regăsește și cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra proaspete, de proveniență locală.

Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de orașe, printre care Brașov, Timișoara, Cluj, București, Constanța, Sibiu, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea.

„Începutul anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de consum. Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

Citeste și:  Castelul Bran își deschide porțile pentru "Noaptea Muzeelor"

„Prin parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai puțin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.

Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

Carrefour pune clienților la dispoziție cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel, în portofoliul Carrefour din aplicație clienții pot găsi o varietate de fructe și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și internaționale.

Citeste și:  Cântărețul croat de la Eurovision alege să doneze recompensa primită de la guvern

Utilizatorii Tazz se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, alături de numeroase opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, dar și oferte.

Topul produselor comandate prin Tazz, de la Carrefour

În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry, castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 kg de avocado, peste 650 kg de mandarine și clementine, 72 kg de căpșuni și 39 kg de zmeură.

Citeste și:  Pizzeria din România inclusă în topul celor mai bune 50 de pizzerii din Europa

În medie, românii au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuși, platforma a înregistrat și unele comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantității, cel mai mare coș de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de 1.450 de lei.

În prezent, Carrefour oferă clienților acces la un univers extins de produse atât prin intermediul celor patru formate de magazine fizice, a partenerilor din sfera digitală, dar și prin propriile platforme digitale cu servicii de e-commerce incluse, carrefour.ro și aplicația Carrefour. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.