Cine va realiza ‘Harta spaţiilor publicitare’ la Braşov?

Trei firme, una din Bucureşti, a doua din Cluj şi a treia din Braşov au depus oferte la o procedură de atribuire lansată de Primăria Braşov, ce vizează identificarea si inventarierea mijloacelor de publicitate amplasate pe domeniul public al municipiul Braşov şi al persoanelor fizice sau juridice. Contractul are o valoare estimată de 159.999 lei cu tot cu TVA, respectiv 134.453 lei, fără TVA, iar firma declarată câştigătoare va trebui să realizeze „harta spaţiilor publicitare” în termen de 3 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor.

Vor fi număraţi chiar şi „stâlpii publicitari”
În cele trei luni, angajaţii consultantului vor trebui să verifice întreg teritoriul municipiului, care este de 12,477 hectare şi să localizeze fiecare mijloc de publicitate cu stabilirea coordonatelor. Inventarierea vizează, printre altele, afişajul de pe stâlpii RATBV şi de electricitate, faţadele clădirilor, acoperişuri sau chiar zonele unde mesajele publicitare sunt afişate direct pe sol.
În această inventariere vor fi incluse bannerele, ecranele publicitare, eşarfele sau steagurile, mesh-urile, panourile direcţionale, maşinile cu mesaje publicitare sau alte mijloace de promovare.
Preluarea în teren a datelor se va face cu ajutorul unor echipe mobile dotată cu aparatură de specialitate. Acestea vor măsura poziţia exactă a fiecărui element publicitar, vor realiza o fotografiere a mijlocului publicitar şi vor prelua informaţii privind amplasarea acestora. Toate aceste date vor fi integrate în baza de date GIS (Geographic Information System – Sistem Informatic Geografic) a municipiului Braşov.

Citeste și:  74 de proiecte culturale în etapa finală pentru cele 6 milioane de lei alocate de Primăria Brașov prin Ghidul de finanțare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.