Fiscul a lansat serviciul de chat destinat contribuabililor

ANAF a lansat începând de ieri, un serviciu de dialog online destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului 2021. Cei interesaţi vor putea beneficia, astfel, de asistență pentru accesarea serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Potrivit președintei Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu, persoanele interesate vor putea beneficia, astfel, de asistență în timp real în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF. Pentru cei care doresc informații de profil care nu se regăsesc pe site există alte modalități de sprijin, inclusiv serviciul de call center al instituției. Aceasta a ajuns la un nivel de 90 de apeluri simultan și, de curând, oferă și funcția de redare automată a mesajelor, răspuns vocal interactiv.

Citeste și:  Campania "Dar din suflet pentru seniori" de Paște: 6.550 de tichete deja distribuite! 12.776 de brașoveni eligibili sunt așteptați la Direcția de Asistență Socială până pe 30 aprilie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.