Programul ENGIE Romania în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie 2022

În perioada 30 noiembrie – 2 decembrie, centrele de relaţii clienţi sunt închise, solicitările putând fi transmise utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro. Punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București va funcționa vineri, 2 decembrie, conform programului obișnuit al centrului comercial.

Serviciul de call-center național va fi indisponibil în datele de 30 noiembrie și 1 decembrie, iar pe 2 decembrie va funcționa în intervalul 8:30 – 16:30.

Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației MyENGIE, ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Citeste și:  Anunț decizie emitere AIM Ferma 2 suine, Crizbav, DORIPESCO PROD SRL

Începând de luni, 5 decembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe engie.ro.

Despre ENGIE Romania

Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon. Alături de cei 4.200 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.