Ski-pass-urile pentru pârtiile din Poiana Brașov pot fi încărcate on-line, începând de astăzi!

Începând de astăzi, 18 martie, în cadrul unui program pilot, ski-pass-urile pentru transportul pe cablu din Poiana Brașov vor putea fi încărcate cu puncte și on-line, în cadrul platformei www.skibv.ro, lansată de Primăria Brașov în parteneriat cu Ana Teleferic, SC Insight Software SRL ( reprezentant Skidata Austria în România), S.C Ski Brașov SRL şi Netopia Financiar Service SRL. Prin asigurarea acestui sistem electronic de încărcare se elimină, pentru cei care utilizează telegondola, așteptarea la casieriile care funcționează în cadrul stației, iar cei care schiază și li se termină punctele nu mai sunt nevoiți să coboare la casieriile care funcționează la cele două telecabine și la telegondolă.

„Calitatea pârtiilor, dimensiunile lor, diversitatea gradelor de dificultate, sistemul de transport pe cablu fac din Poiana Brașov principala destinație pentru iubitorii de schi și snowboard. Tocmai de aceea, încercăm să creștem calitatea serviciilor pe care le oferim în fiecare an. Una dintre problemele cu care se confruntau schiorii era că pentru a urca în masiv, trebuia să aștepte de două ori, să își încarce ski-passurile, apoi să aștepte să urce în telegondolă. O altă problemă era a celor care schiau în partea superioară sau pe Lupului inferior și, dacă li se terminau punctele, erau nevoiți să coboare la casieriile de la telecabine și telegondolă. Începând de mâine, ei își vor putea achiziționa on-line puncte la instalațiile pe cablu pe platforma on-line, www.skibv.ro. Aceasta funcționează ca un program pilot și asigură posibilitatea încărcării cu puncte, iar din sezonul următor va fi funcțională și opțiunea achiziționării de abonamente pe ore sau zile și consultarea soldului de pe cartelă. Pe lângă reducerea timpilor de așteptare și a aglomerației la ghișee, platforma mai prezintă și avantajul că utilizatorul acestui sistem de încărcare nu plătește nimic în plus, iar punctele deja existente pe cartelă nu mai sunt pierdute la o nouă reîncărcare“, a explicat primarul Allen Coliban.

Citeste și:  Studiu LEGO: Creativitatea fetelor este afectată de la vârste fragede de presiunea perfecțiunii și de prejudecățile lingvistice

Platforma oferă posibilitatea utilizatorului să încarce cu puncte o cartelă (ski-pass) achiziționată deja, cu plata on-line, la fel ca la orice alt produs achiziționat în mediul online.

Odată intrat pe platforma www.skibv.ro, utilizatorul are posibilitatea să își creeze un cont, printr-o procedură simplă, care presupune doar introducerea adresei de e-mail. Sistemul generează automat un link de confirmare, trimis pe e-mail, care permite apoi setarea unei parole și înregistrarea în cont.

Odată creat contul, se completează, în secțiunea „cardurile tale“, datele referitoare la cardul sau cardurile de acces (ski-pass-uri). După salvarea fiecărui card, acesta este înregistrat în sistem și va apărea automat în secțiunea „Cumpără“, adaptat fiecărui fel de pachet de puncte. Utilizatorul își alege ce pachet de puncte dorește să achiziționeze și cardul pe care dorește să îl încarce, apoi apasă pe butonul „finalizează comanda“. În pasul următor îi sunt solicitate datele de contact, acordul pentru termenii și condițiile de utilizare, și, după apăsarea butonului „plasează comanda“, este trecut în fereastra Netopia de plată securizată on-line, unde trebuie să completeze datele cerute pentru plată, la fel ca în orice achiziție on-line.

Citeste și:  Primăria Brașov amenajează peste 80 de locuri de parcare pentru cei care accesează serviciile instituției

Cardurile se pot încărca doar cu puncte de acces, urmând ca în sezonul următor să fie accesibile și abonamentele pe zile sau ore și să fie disponibile mai multe funcții ale aplicației, ca, de exemplu, verificarea soldului, tot online. Până atunci, verificarea se poate face doar la ghișee, după prima activare prin porțile de intrare (turnichete).

Punctele încărcate sunt valabile doar în acest sezon.

Astăzi, toate pârtiile sunt în condiții foarte bune. Stratul de zăpadă bătută pe pârtiile din partea superioară a muntelui are între 60 și 100 de cm, iar pe cele din partea inferioară are între 40 și 60 de cm.

Se schiază în condiții foarte bune pe toate pârtiile din Poiana Brașov: Kanzel, Doamnei, Ruia, Drumul Roșu, Sulinar, în zona superioară a pârtiei Lupului, cu ieșire spre stația telescaunului Ruia (telescaunul de 6 locuri) pe Lupului inferior. Săptămâna trecută a fost deschisă și legătura între lac și stația inferioară a telescaunului Ruia, pârtia 3A (,,Stâna”). Și pârtiile pentru începători, Bradul și Stadion, sunt deschise pentru cei care vor să învețe să schieze.

Citeste și:  Craft Show. Ateliere demonstrative de meșteșuguri casnice - țesut și cusut, la Brașov

Instalațiile de transport pe cablu care funcționează sunt telecabinele Capra Neagră și Kanzel, telegondola, telescaunele Ruia și Lupului, teleschiurile Ruia, Bradul și Stadion.

Vă reamintim că, din data de 7 martie, a scăzut numărul de puncte consumate pe următoarele instalații de transport pe cablu: Telecabina Capra Neagră și telegondola (de la 6 la 5 puncte), telecabina Kanzel (de la 5 la 4 puncte), telescaunul Ruia (de la 4 la 3 puncte), și telescaun Lupului (de la 3 la 2 puncte).

Informații actualizate despre starea pârtiilor și funcționarea mijloacelor de transport pe cablu în Poiana Brașov, precum și despre tarife și regulile de pe pârtie găsiți aici: https://starepartii.brasovcity.ro/ro/acasa/

Ca și în sezoanele trecute, pentru creșterea eficienței intervențiilor, Poliția Locală are un birou permanent în Poiana Brașov, deschis la Vila Orizont, în același loc în care se află și sediul Serviciului Salvamont. Numărul de telefon al dispeceratului Poliției Locale rămâne 0268-954. Puteți alerta echipa Salvamont la numărul unic de urgență 112 sau sunând direct la Dispeceratul Național Salvamont 0-SALVAMONT (0725826668).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.