ANCPI a extins facilitățile pentru efectuarea plăților electronice

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a anunţat, vineri, extinderea facilităţii privind efectuarea plăților prin intermediul cardului bancar în sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară eTerra la nivelul tuturor celor 42 de oficii de cadastru și publicitate imobiliară din țară.

Din 5 decembrie, persoanele fizice și juridice autorizate să execute lucrări de specialitate în domeniul cadastrului, notarii, experții judiciari și executorii judecătorești – care au acces în eTerra cu user şi parolă – pot plăti tarifele aferente serviciilor oferite de toate cele 42 de oficii de cadastru și publicitate imobiliară din țară prin intermediul cardului bancar, în eTerra, potrivit unui comunicat al ANCPI.

Citeste și:  e-Factura: Perioada fără sancţiuni pentru contribuabilii care nu utilizează sistemul, extinsă până la 31 mai. Noi funcționalități aduse aplicației MF

„Îmbunătățirea continuă a serviciilor pe care le oferim și simplificarea procedurilor rămân pe lista noastră de priorități. Programul pilot început în luna noiembrie, la Cluj, și implementat săptămâna trecută în alte 19 județe, care permite efectuarea plății prin intermediul cardului bancar în eTerra, a trecut testele și a fost extins la nivel național. În prezent, toate oficiile de cadastru din țară au încheiat contracte cu procesatorul de plăți, pentru a putea pune la dispoziția partenerilor noștri care au acces în eTerra opțiunea de a achita tarifele serviciilor solicitate prin intermediul cardului bancar”, a declarat Laurențiu Alexandru Blaga, președinte – director general al ANCPI.

În prezent, atât cetățenii, cât și partenerii ANCPI pot achita online, cu un card bancar, extrasul de carte funciară pentru informare și extrasul din plan cadastral pe ortofotoplan, solicitate prin intermediul platformei epay.ancpi.ro.

Citeste și:  e-Factura: Perioada fără sancţiuni pentru contribuabilii care nu utilizează sistemul, extinsă până la 31 mai. Noi funcționalități aduse aplicației MF

De asemenea, din luna octombrie, cei ce interacționează cu ANCPI au la dispoziție un nou instrument, respectiv posibilitatea de a semna documentele direct în browser. „Semnarea documentelor în browser simplifică și eficientizează procesul de depunere și soluționare a lucrărilor de specialitate, scurtând fluxul acestora”, sublinia ANCPI cu ocazia lansării acestui serviciu.

În plus, sistemul eTerra a mai fost modificat și în vară, mai exact, în luna august, când procedura de înregistrare a cererilor în sistemul integrat de cadastru și carte funciară a fost simplificată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.