ANRE a deschis o linie telefonică specială pentru lămuriri privind schimbarea furnizorului de electricitate

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat un call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale, în contextul în care piaţa de energie electrică s-a liberalizat din 1 ianuarie 2021 şi foarte puţin clienţi casnici înţeleg ce presupune această schimbare.
Call-center-ul este dedicat clienţilor casnici din piaţa de energie, atât electrică, cât şi de gaze naturale.

Numărul de telefon este 0374.554.265, apelabil cu tarif normal din orice reţea fixă sau mobilă. În intervalul 08:00-18:00, de luni până duminică, reprezentanţi ai ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui contract în piaţa concurenţială.

Citeste și:  Praf saharian în Brașov! Șoferii și-au găsit mașinile acoperite de un strat roșiatic

Pentru a afla informaţii despre liberalizarea pieţei de energie electrică, clienţii casnici trebuie să apese pe tasta 1, după apelarea numărului de call-center, iar prin apăsarea tastei 2 se pot afla informaţii despre liberalizarea pieţei de gaze naturale.

Vicepreşedintele ANRE, Zoltan Nagy-Bege, a declarat că instituţia sa intenţionează să prelungească termenul până la care consumatorii casnici pot încheia contracte de furnizare a energiei electrice pe piaţa concurenţială până la finalul lunii martie. În prezent, Ordinul ANRE nr. 241/2020 prevede posibilitatea clienţilor casnici de a alege oferta de furnizare a electricităţii inclusiv în cursul lunii ianuarie 2021.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.