Auchan România îngheață prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie și acordă un bonus suplimentar de 5% la achiziția lor, prin cardul de fidelitate


Ca o măsură suplimentară anti-inflație, în cadrul acțiunilor permanente de protejare a puterii de cumpărare a românilor, Auchan România blochează prețurile a peste 3000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă pentru toți clienții. Astfel, numeroase produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate
animalelor de companie, nu vor fi impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie.În plus, clienții fideli vor putea beneficia și de 5% bonus suplimentar* în bani pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, la achiziția acestor produse.

Citeste și:  500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG


Pe durata desfășurării campaniei, între 22 iulie și 30 septembrie, produsele au prețurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, Articolele incluse în campanie sunt ușor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roșie. Toate aceste produse, cu excepția celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acțiunea de înghețare de prețuri, adresată tuturor clienților Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoționale temporare, aplicate la prețul înghețat.


În plus, cei peste un milion de clienți deținători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar și cei care se înscriu în acest club și utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura și de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziția oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roșie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.

Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6
supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în
stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2
miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente
magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un
concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a
obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.