Documentele expirate în timpul stării de alertă mai pot fi schimbate până lunea viitoare

Documentele expirate în timpul stării de alertă mai pot fi schimbate până lunea viitoare. Pentru schimbarea cărții de identitate, cetățenii trebuie să se adreseze Direcției de evidență a persoanelor din localitatea de domiciliu.

Acolo vor completa o cerere și vor depune actul de identitate expirat, certificatele de naștere și căsătorie, dacă este cazul, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu și să achite o taxă de 7 lei. Eliberarea cărții de identitate poate dura până la 30 de zile.

Cât privește permisul de conducere, șoferii trebuie să prezinte la Direcția Regim Permise cu actul de indentitate, dovada contravalorii permisului – 89 lei, permisul de conducere în original și o adeverință emisă de un centru medical autorizat, care să ateste faptul că titularul este apt din punct de vedere medial să șofeze. Permisul vă fi eliberat în cel mult 15 zile. Până la primirea noului permis, șoferii vor putea circula cu dovada înlocuitoare a documentului.

Citeste și:  Românii din Spania trimit bani, transferă expertiză și atitudine sănătoasă și nu-și pierd încrederea în țara natală

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.