InfoCons a lansat Centrul pentru Protecția Consumatorilor de Esports și gaming

InfoCons a lansat Centrul pentru Protecția Consumatorilor de Esports și gaming. În contextul unei dezvoltări continue atât la nivel național, cât și la nivel internațional a conceptului de Esports și gaming, consumatorii trebuie să fie apărați, informați și educați cu privire la noile provocări. În acest sens, consumatorii trebuie să-și cunoască atât drepturile, cât și obligațiile, iar acest lucru  este posibil doar cu o9atitudine!

Pentru a veni în sprijinul consumatorilor de Egames, InfoCons demarează încheierea parteneriatelor atât la nivel național, cât și internațional, pentru a stabili normele de Protecția Consumatorilor în domeniul Esports si gaming.

Pentru a fi protejați, consumatorii de egames trebuie să-și cunoască drepturile și obligațiile și, mai ales, să fie informați corect, transparent și într-un limbaj ușor de înțeles atunci când accesează un joc online.

Citeste și:  Compania Fly Lili a anunţat primele destinaţii pe care le va opera pe Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav

În cadrul Centrului pentru Protecția Consumatorilor de Egames, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615, la care pot apela pentru consiliere și consultanță în domeniul jocurilor online (Egames), dar și informații cu privire la modalitatea de depunere a unei sesizări. De asemenea, consumatorii de egames pot depune sesizarea în format scris prin accesarea adresei de e-mail: sesizariesports@infocons.ro sau prin poștă la O.P. 53, C.P.83, sector 4, București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.