Kronstadt Hospitality Expert: Hotelierii caută soluţii pentru a reuşi să optimizeze costurile

Kronstadt Hospitality Expert: Hotelierii caută soluţii pentru a reuşi să optimizeze costurile. Înainte de izbucnirea pan­­demiei, hotelierii nu prea apelau la ser­viciile de consultanţă, fiind de părere că nu au nevoie atâta timp cât există cerere.

Alecsandru Blandu, fondatorul com­­paniei de consultanţă în domeniul hotelier Kronstadt Hospitality Expert din Braşov, spune că înainte de izbucnirea pan­­demiei, hotelierii nu prea apelau la ser­viciile de consultanţă, fiind de părere că nu au nevoie atâta timp cât există cerere, potrivit Mediafax.

Totuşi, odată cu pandemia acest lucru s-a schimbat ca urmare a faptului că mulţi hotelieri au avut nevoie de ajutor pentru gestionarea afacerilor.

„Dacă până anul trecut încercai să îţi vinzi serviciile de predeschidere chiar şi pentru hoteluri de 20-30 de camere în­tâm­pinai reticenţă din partea ho­telierilor. Lucrurile mergeau din inerţie datorită cererii, hotelierii erau foar­te reticenţi la ceea ce înseamnă con­sul­tanţă. Anul acesta avem con­tracte care s-au prelungit şi oamenii au simţit că se pot baza pe noi”, spune pentru ZF Alecsandru Blandu.

Citeste și:  Târg de carte second-hand pentru copii și părinți, sâmbătă, la Centrul Cultural Apollonia din Brașov

Fondatorul companiei de con­sul­tanţă spune că după starea de ur­genţă mulţi hotelieri au apelat la ser­viciile de con­sultanţă oferite de com­pania din Braşov, astfel că anul acesta Alecsandru Blandu estimează o du­blare a cifrei de afaceri, de la 21 mii euro în 2019, la 40 mii euro anul acesta.

Mulţi proprietari de hoteluri nu erau familiarizaţi cu partea de online, care odată cu pandemia a început să re­pre­zinte un focus al businessurilor.

Cererile venite din partea hotelierilor au fost şi pe un fond de panică, astfel că hotelierii au întâmpinat dificultăţi în gestionarea afacerii. Totuşi, au existat şi proprietari de hoteluri care s-au mulţumit cu situaţia în care se aflau fără să apeleze la serviciile unei companii de consultanţă.

Citeste și:  MDLPA: Noi investiții în infrastructura medicală, culturală, juridică și sportivă

„Anul acesta nu puteai să faci promisiuni sau să dai coordonate de buget, atunci soluţia era să minimizăm pierderile şi să găsim cele mai bune soluţii având în vedere că anumite costuri trebuiau optimizate. Mulţi se uitau la zona de online, dar nu ştiau să folosească această parte pentru a le aduce vânzări”, explică Alecsandru Blandu.

Totodată, el precizează că perioada pandemică i-a determinat pe cei care urmează să îşi deschidă hoteluri să apeleze la servicii de consultanţă.

Fondatorul companiei de consultanţă spune că 80% din proiectele pe care le au vin din recomandările făcute de alţi clienţi, dar au început să apară solicitări de colaborare şi prin intermediul site-ului deţinut de companie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.