O companie contribuie la modernizarea și digitalizarea a 33 de școli din medii defavorizate, printr-o donație de 830.000 lei către World Vision România

Împreună cu clienții săi, Lidl continuă să susțină accesul la educație incluzivă pentru toți copiii, indiferent de mediul din care povin, și donează 830.000 lei către World Vision România, pentru dotarea a 33 de școli cu mobilier școlar, echipamente electrice și electronice, precum și cu materiale didactice. Suma a fost strânsă prin intermediul campaniei desfășurate în magazinele Lidl, în perioada 10  noiembrie – 28 decembrie 2022, în cadrul căreia, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl a donat 1 leu către World Vision România.

La fiecare 100 de copii, 2 au abandonat școala în timpul pandemiei, potrivit unui studiu realizat de World Vision România, în luna martie a anului trecut, ce a analizat bunăstarea copiilor vulnerabili pe perioada pandemiei. Decalajul dintre școlile din mediul rural și cel urban este în continuare unul major, sărăcia și excluziunea socială fiind de două ori mai mari la sate față de orașe. Abandonul școlar al copiilor din mediile vulnerabile pe perioada pandemiei a fost favorizat de starea critică și infrastructura digitală precară a școlilor, de lipsa de dotări și materiale didactice moderne.

Citeste și:  Craft Show. Ateliere demonstrative de meșteșuguri casnice - țesut și cusut, la Brașov

Cu ajutorul sumei donate de Lidl România, aproape 1.500 de copii beneficiari ai programului Pâine și Mâine, desfășurat de World Vision România, își vor putea continua studiile într-un mediu digitalizat, beneficiind de resursele educaționale și pedagogice necesare, până la finalul anului școlar 2023. Datorită sumei strânse alături de clienții retailer-ului, 33 de școli din România vor fi modernizate cu mobilier școlar, prin dotarea bibliotecilor și a claselor, cu echipamente electrice și electronice, precum laptopuri și table interactive, dar și cu materiale didactice.

În anul 2021, programul Pâine și Mâine, demarat de World Vision România, cu sprijinul Lidl România, a fost nominalizat ca exemplu de bună practică la nivel național de către ANPDCA – Autoritatea Națională Pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, pentru modelul de intervenție propus privind acordarea de servicii socioeducaționale copiilor vulnerabili din mediul rural. În cadrul programului „Pâine și Mâine”, demarat de World Vision România și susținut de Lidl România de peste 6 ani, au fost desfășurate 931.000 de ore de ajutor la teme, activități remediale și abilități de viață, 85% dintre elevii din ciclul primar obținând calificative mai bune.

Citeste și:  Studiu LEGO: Creativitatea fetelor este afectată de la vârste fragede de presiunea perfecțiunii și de prejudecățile lingvistice

Foto. teachmiddleeastmag.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.