În perioada 14 -18 aprilie, centrele de relaţii clienţi sunt închise, solicitările putând fi transmise utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro. Excepție face punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil.
Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației MyENGIE, ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
Începând de miercuri, 19 aprilie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe
engie.ro.
Despre ENGIE România
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 120 MW şi au 4.200 de angajaţi.